StiklsklaasLogo_1

Leping

Stiklsklaas kaupluse müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel. 

Stiklsklaas veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. 

Hinnale lisandub tasu kauba pakkimise ja kättetoimetamise eest. Kauba pakkimise tasu sõltub pakendi suurusest ja selle hind kuvatakse toote juures. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. 

Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita
nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse
ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,
teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba
kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 14 tööpäeva jooksul alates
makse kinnitusest. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Makseviiside kirjeldus ja valuuta

Veebipoes saab tasuda läbi turvalise maksekeskuse kõikide Eesti maksekaartide ja interneti pangakontodega (Swedbank, SEB, LHV, Nordea). Arveldamise valuuta on Euro. Veebipoes pakutavad kaubad sisaldavad käibemaksu. 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. 14-päevane tagastamisõigus ei kehti muu hulgas kauba puhul, mis on valmistatud Teie isiklikke vajadusi arvestades (nt Teie mõõtude järgi lõigatud klaastoode). Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Marepleks OÜ-l õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb saata e-postiga kiri kauba tagastamise kohta, milles on ära toodud tagastatava kauba nimi, kogus ning põhjus tagastamise kohta. Kiri tuleb saata  hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule. Näiteks on saadetud vale toode või on saadetud toode defektiga.

Ostja peab kauba tagastama e-postiga saadetud kirjale järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Marepleks OÜ tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud välja arvatud saatekulud, mis tagastamisele ei kuulu. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Marepleks OÜ-l on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Marepleks OÜ vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. 
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-postiga vastava sisuga kirja.
Marepleks OÜ ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Marepleks OÜ vastutab, parandab või asendab Marepleks OÜ puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Marepleks OÜ ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Marepleks OÜ vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

Marepleks OÜ kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Siklsklaas veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Marepleks OÜ osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@stiklsklaas.ee.
Kui ostja ja Marepleks OÜ ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.  Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Marepleks OÜ vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

en_GBEnglish